تجلیل از فعال قرآنی در سه شنبه های تکریم 

تجلیل از فعال قرآنی در سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹
حسن بهرامی گفت: شامگاه گذشته با حضور امام جماعت مسجد و جمعی از نمازگزاران مابین اقامه نماز مغرب و عشا از محمدحسین ابراهیمی با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

«حسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، از تداوم اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم خبر داد و گفت: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) برای دهمین بار متوالی طرح ملی سه شنبه های تکریم را برگزار کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام (ع) جیرفت افزود: بر همین اساس شامگاه گذشته با حضور امام جماعت مسجد و جمعی از نمازگزاران مابین اقامه نماز مغرب و عشا از محمدحسین ابراهیمی یکی از فعالان قرآنی محله مسجد امام علی (ع) با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.

وی ابراز کرد: این جوان ۲۰ ساله رتبه های سوم و دوم مسابقه های ترتیل خوانی در سال ۹۴ و ۹۵ را در کارنامه قرآنی خود دارد.

بهرامی بیان کرد: علاوه بر این با شرکت در مسابقه قرائت قرآن کریم که در سال ۹۶ از سوی آموزش پرورش برگزار شد، موفق به کسب رتبه اول این مسابقه شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام (ع) جیرفت ادامه داد: ابراهیمی در سال ۹۷ با شرکت در آزمون سراسری حائز رتبه ۹۱۲ علوم انسانی منطقه ۳ شد و اکنون نیز معلم تربیت بدنی است.

وی اظهار کرد: این جوان نخبه یکی از اعضای فعال کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) است که به عنوان مربی کلاس های ورزشی با ما همکاری می کند.

 بهرامی با اشاره به ضرورت الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان، در خاتمه تاکید کرد: اکنون که دشمنان دین اسلام با هدف دین گریزی به دنبال الگوسازی برای نسل نوجوان و جوان ما هستند، خدا را شاکریم که طرح ملی سه شنبه های تکریم بهترین فرصت و ظرفیت برای معرفی الگوهای برتر مسجدی که هم در مسائل دینی و قرآنی و هم در امور تحصیلی موفق هستند، را فراهم کرده است.

پایان پیام/ 586